„Povestea lui Dumnezeu”; dincolo de știință

-

A vorbi despre religie este complex. Există partea credincioasă și sceptică, toți cei care cred că figura unei ființe divine și supreme este total falsă, de aceea Povestea lui Dumnezeu, serie cu Morgan Freeman, se concentrează pe evenimentele pe care omenirea le-a documentat timp de secole pentru a depune mărturie despre existența lui Dumnezeu și nu intenționează să le îndoctrineze.

Oamenii au propria lor percepție despre motivul pentru care există un dumnezeu adevărat; de exemplu, fiica mea crede dincolo de adevăratul dumnezeu, iar alții cred că toate acestea sunt false. În istoria religiei, putem sta la un moment dat să privim spre trecut și să găsim unele lucruri care stau la baza existenței unui zeu.

De exemplu, ne aflam într-un loc în care oamenii stau la o poartă spre cer pentru a-și ridica sufletele în paradis. Ne aflăm într-un punct în care religia converge asupra multor lucruri similare și în care ele se unifică în loc să ne divizeze ca ființe umane”, a declarat James Younger, producătorul serialului care va avea premiera celui de-al treilea sezon pe 28 aprilie, de la ora 21:00.m. pe National Geographic Channel, într-o conferință telefonică.

În această nouă etapă, actorul va trece prin istoria omologului domnului: diavolul și antihristul ca figură în cadrul poveștii, pe lângă faptul că vorbește cu oameni care au avut viziuni și și-au văzut creatorul în diferite părți ale lumii.

Younger mărturisește că percepția pe care a avut-o despre această figură s-a schimbat, dar nu a devenit un fanatic religios, ci, în opinia sa, a devenit un pic mai puțin sceptic, deoarece întreaga istorie care înconjoară religiile are ca numitor comun organizarea masivă, dincolo de ritualurile care sunt efectuate în diferite părți ale planetei.

lahistoriadedios180419_1.jpg

Morgan Freeman va prezenta subiecte legate de diferite religii.

Atingem subiectul satanismului de la rădăcini, nu atât de mult într-un mod cât este descris în lumea modernă. Eram pe tronul satanei, în Turcia, și am fost acolo datorită Cărții Revelațiilor, care pare să fi fost scrisă la sfârșitul primului mileniu, și ceea ce ne oferă este o privire asupra a ceea ce se întâmpla între romani și primii creștini.

Ceea ce s-a întâmplat este că ei, creștinii, au refuzat să creadă în zeul roman, iar ideea de antihrist sau diavol este foarte aliniată cu istoria Romei, Anticristul este o idee și o reprezentare a împăratului roman. Este un mod radical de a modul în care creștinii au luptat împotriva credințelor imperiului”, a explicat el.

În plus, ei au aflat că figura diavolului s-a schimbat odată cu trecerea timpului. Younger spune că astăzi acea imagine răuvoitoare nu este aceeași cu antihristul, ci că sunt două entități diferite.

El explică faptul că cercetările arată că diavolul se poate transforma în frică prin șerpi sau alte lucruri.

Numai în creștinism diavolul este un fel de dușman care reprezintă reprimarea începutului acestei religii”.

lahistoriadedios180419_2.jpg

În timpul acestei căutări, Younger și Freeman au descoperit că noile generații au minimalizat importanța imaginii domnului și a religiei, cel puțin în Europa, care a fost percepută în timpul acestei călătorii, pe care au întreprins-o de la lansarea primelor șase capitole, în aprilie 2016, exact când se sărbătorește Săptămâna Mare, care este patima, moartea și învierea lui Isus Hristos.

Înțeleg că în Europa există o îndepărtare de teoriile religioase și s-au dedicat mai mult căutării cunoașterii și științei pentru a înțelege lumea din jurul nostru. Continuă să se întrebe de ce suntem aici, ce vrem să spunem, de unde venim și încotro ne îndreptăm.

Și toate aceste întrebări nu cred că știința va răspunde. Rasa umană este mistic goală, căutând rațiunea și înțelegerea. Iar religia este o modalitate de a prinde ceva care este în afara minții voastre, din fizic și din afara lumii.”

Share this article

Recent posts

Popular categories

Recent comments