Ce presupune un job content writer la o Agentie SEO

Daca esti responsabil de recrutarea sau instruirea unui content writer pentru a ajuta la obiectivele SEO, asigura-te ca acesta stie sa caute un cuvant cheie pentru motorul de cautare si ca stie sa aprecieze creativitatea si, de asemenea, sa detina talent pentru un job content writer. Un astfel de specialist, poate fi gasit doar la o agentie optimizare SEO.

SEO trucuri – toti content writerii ar trebui sa stie

Un specialist care detine un  job  content writer, cunoaste fiecare aspect al SEO, si poate fi preluat de o agentie SEO. Daca angajezi pe cineva pentru talentul creativ, interesul pentru expresii precum „robot.txt” si „sitemap” va fi destul de scazut. In loc sa incerci sa inveti un writer cum sa devina un expert SEO, mai bine implementezi un job content writer specialist, care stie cum sa foloseasca trucuri rapide si pe care sa le foloseasca pentru a-si optimiza propriul continut. 

Componente cheie

Exista trei competente-cheie pe care toti content writerii trebuie sa le cunoasca, daca doresc sa lucreze in marketingul digital:

1.Cum sa gasesti cuvinte cheie relevante?

2.Cum sa formatezi articole pentru SEO (folosind rubrici corespunzatoare, cuvinte si diagrame pentru oportunitati de pozitie 0 etc.)?

3.Cum poti crea texte bine optimizate?

Daca le ceri content writer-ilor  aceste abilitati si  le spui de ce conteaza, nu ii vei coplesi cu tehnici SEO care nu se aplica direct in scriere. Un job content writer presupune detinerea de instrumente simple (de exemplu, Ubersuggest sau  Cuvinte cheie de pretutindeni)  si se pot concentra pe SEO, fara sa fie necesar sa verifici fiecare continut al paragrafului pe care il creeaza, ci doar continutul final. Este usor sa inveti tactici creative SEO de baza, dar este aproape imposibil sa inveti pe cineva care nu are o „banda” creativa,  cum sa faca ceva unic. Un job content writer de la o agentie SEO, presupune crearea unui grup de continut in rapoarte regulate, si incearca sa caute cele mai importante informatii pentru acestea. Astfel se reuseste utilizarea anumitor cuvinte cheie sau a structurii continutului.

Dorinta de a fi citit

Fiecare content writer pasionat doreste ca oamenii sa-i citeasca textele si sa vada rezultate  in acest context.  Atunci cand un content writer vede ca un continut creat de el primeste atentie, va fi mult mai dispus sa includa tactici puternice SEO in munca viitoare. Este foarte important ca acesti creatori de continut si echipa de la o agentie SEO sa lucreze impreuna pentru a intelege intentia continutului dat. Daca ai un job de content writer, este important atat sa atragi persoane  pe pagina, cat si sa le atragi atentia atunci cand ajung acolo.  Nu exista niciun motiv pentru care SEO si creativitatea sa nu poata merge mana in mana daca content writerii si liderii agentiei SEO sunt dispusi sa colaboreze si sa faca compromisuri. Scriitorii care doresc sa lucreze in marketingul digital trebuie sa fie pregatiti sa invete elementele de baza ale optimizarii continutului. 

Specialistii SEO trebuie sa invete cand este necesar sa sacrifice elementele SEO pentru participarea creativa. Pentru un job content writer de la o agentie SEO se gaseste un mediu intermediar intre creativitate si optimizare, deoarece aceasta este reteta succesului.