Freightliner va concura cu Tesla cu sistemele sale electrice grele

-

Electrificarea industriei de automobile este foarte serioasa si nimeni nu vrea sa fie lasat deoparte, cu atat mai putin Freightliner , iconicul producator american de camioane care a deschis deja comenzi pentru ca clientii sai sa-si poata obtine camionul electric puternic .

Firma care apartine Grupului Daimler a inceput comercializarea primelor sale modele electrice, Freightliner eCascadia si Freightliner eM2 , care printre beneficiile lor se lauda cu o autonomie maxima de 400 km.

Prin acest anunt, Freightliner doreste sa explice foarte clar marcilor recent create, cum ar fi Tesla , Geely si Nikola , ca „ vechea scoala ” nu va sta cu mainile in brate si va vinde scump tronul de transport de mare tonaj.

Atat eCascadia , cat si eM2 au fost introduse in 2018 si de atunci au fost supuse diferitelor teste pentru a deveni cele mai lungi vehicule electrice comerciale din Statele Unite.

„La Daimler Trucks North America suntem mandri de procesul prin care am trecut de cand am dezvaluit conceptul in 2018, pana astazi, cand salutam in mod oficial flotele de marfa complet electrice. In plus, suntem incantati sa facem acest pas important in viitorul transportului de marfa neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon”, a declarat Richard Howard, vicepresedinte senior de vanzari si marketing pentru DTNA .

Scopul companiei este sa inceapa productia de masa in 2022 , care va deveni o cursa cu Tesla pentru a vedea cine sunt primii care ajung pe piata de masa.

modelele puternice

Fiind versiunea electrica a celui mai faimos model al sau, Freightliner eCascadia este sinonim cu putere.

Unitatea colosala are un cap de tractor lung de 6,9 ​​metri, care monteaza un sistem 100% electric conceput pentru a acoperi distante lungi. Acesta va fi disponibil in versiuni cu 1 sau 2 motoare, cu puteri de 360 ​​de cai putere, respectiv 525 de cai putere .

Potrivit Freightliner , ambele versiuni vor fi echipate cu un acumulator de 475 kWh care promite o autonomie maxima de pana la 402 km . In plus, eCascadia va putea incarca pana la 80% din capacitatea sa in doar 90 de minute .

Pe de alta parte, Freightliner eM2 se lauda cu dimensiuni mai mici si are versiuni mecanice de 180 CP si 300 CP , ambele echipate cu baterii de 315 kWh cu o promisiune de 370 km de autonomie. Acest camion este capabil sa reincarce pana la 80% in doar o ora.

Ambele Freightliners vor fi echipate cu tehnologia Detroit ePowertrain de varf, care promite sa ofere unitatilor cel mai bun in putere, eficienta si durabilitate.

„Clientii care comanda un Freightliner eCascadia sau eM2 vor beneficia nu numai de cele mai bune tehnologii din industrie, ci si de cea mai buna experienta. Acestea sunt cele mai mari flote electrice demonstrative vazute vreodata in industrie, precum si colaborarea valoroasa, bucla de feedback si cooperarea cu clientii nostri valorosi s-a tradus direct intr-un produs mai versatil, mai durabil si mai fiabil, plin de inovatii menite sa le beneficieze pe ei si operatiunile lor”, a spus Howard.

Un altul care sfideaza motorina

Freightliner este inca o marca care pariaza cu fervoare pe viitorul industriei cu electricitatea ca principala sursa de energie. 

Anul trecut, Elon Musk a anuntat ca Tesla este gata sa aduca Tesla Semi , camionul sau electric, in productie de masa. Unitatea care urmeaza sa soseasca in 2022 va avea pana la 804 de kilometri de autonomie si va fi disponibila de la 150 de mii de dolari .

Nikola este un alt brand care si-a facut deja publice intentiile de a se aventura in segment si saptamana aceasta au fost lansate si primele imagini scurse cu ceea ce va fi primul camion electric al lui Farizon, submarca Geely, care planuieste sa soseasca foarte curand. .la piata.

Share this article

Recent posts

Popular categories

Recent comments