Jennifer Aniston este pe cale sa se intoarca in televiziune

-

Exista ceva care se intampla adesea atunci cand intalnesti pe cineva nou in LA — dupa salutari, imbratisari si discutii mici, iese numele. Este ca un test pe care trebuie sa-l treci pentru a alimenta conversatia, pentru a-ti prezenta marea idee sau doar pentru a-ti face un prieten.

Dupa mai bine de trei decenii la Hollywood, Aleen Keshishian stie toate numele. Dar cand colaboratorii, clientii si prietenii ei celebri apar in povestile ei, nu este pentru a-si stabili credinta sau pentru a impresiona; acestia sunt oamenii ei. Asa ca, atunci cand discuta despre filmele si televiziunile pe care le-a iubit si pe care a ajutat-o ​​sa faca intrarea in lume – si toate rescrierile de scenarii si dramele care au venit cu ele – tind sa apara niste oameni destul de recunoscuti.

In cel mai tehnic sens, Keshishian este un manager de talente. In 2016, a parasit Brillstein Entertainment Partners pentru a-si forma propriul magazin, Lighthouse Management & Media. Acum, ca si atunci, este treaba ei sa-i sfatuiasca pe clienti daca sa-si asume acel rol riscant sau cand sa spuna „multumesc, alaturi” unui regizor pretentios sau chiar cum sa evolueze intr-o afacere careia ii place sa scrie. Ea este partial antrenor de cariera, partial confidenta si partial arma secreta. Este atat de draga clientilor sai – care includ Laura Linney, Selena Gomez, Paul Rudd, Jennifer Aniston, Jason Batemen, Josh Gad, Mark Ruffalo, Kathryn Hahn, Gwyneth Paltrow – incat sunt adesea la fel de feroci avocati pentru ea ca si ea. este pentru ei.

Mai exact, intr-un e-mail despre Keshishian, Paltrow a scris:

Aleen este o forta foarte speciala si unica in lumea managementului talentelor. Este uimitor de inteligenta, foarte educata, dar are si o inteligenta surprinzatoare pe strada, pe care cred ca le aplica cu indemanare in tacticile ei de negociere. Cred ca ceea ce o face cea mai unica este ca este o femeie care este o adevarata persoana de familie. Lucreaza incredibil de mult, dar a reusit sa creasca doi copii fantastici si are o casnicie adevarata si o apropiere palpabila cu familia ei de origine.

Am crezut ani de zile ca Aleen ar trebui sa iasa singura si am vorbit despre asta. Am vazut ca vrea sa-si infiinteze propria companie, am simtit-o. Ea a avut aceeasi trepidatie pe care o avem multi dintre noi (in special femeile) antreprenori, dar a trecut prin ea pentru a forma Lighthouse. Este inspirant si incitant sa o vezi cum isi dezvolta compania, sa gaseasca noi puncte forte, sa creeze cultura. Sunt atat de mandru de ea.

Avand in vedere domeniul ei de lucru, Keshishian este la fel de amabil, pe atat de discreta. Totusi, intr-un interviu cu Glamour , ea a fost un joc pentru a impartasi lectii castigate cu greu despre munca, sefi mari, esecuri mari si „echilibrul” mereu evaziv pe care femeile sunt inca indemnate sa-l caute chiar si intr-una dintre cele mai neobosite industrii din lume. planeta.

Nu trebuie sa stii ce vrei sa fii cand vei fi mare.

Am crescut in Manchester, New Hampshire, si am inceput sa joc la un teatru pentru copii. (Adam Sandler a fost cu mine; inca mai glumim despre asta.) Apoi am regizat piese de teatru la liceu si la facultate si am lucrat ca stagiar pentru un director de casting in New York City. In timp ce am fost acolo, seful meu mi-a spus ca Juliet Taylor este cel mai bun director de casting din domeniu. Asa ca, cand am iesit din facultate, am aplicat pentru a fi stagiarul ei si, in cele din urma, am devenit asistentul ei de casting. Am turnat cateva filme – pentru Lisa Cholodenko, Tamara Jenkins – filme minuscule (am gasit documente vechi in care aratau ca am fost platit cu 250 de dolari pentru a distribui unul). In acel moment ma gandeam ca voi fi director de casting. Dar apoi a avut loc un incident care m-a convins ca ar trebui sa fiu un agent de talent: Claire Danes, in varsta de 12 ani, a audiat pentru rolul principal intr-un film cu Tamara Jenkins. Dupa trei sau patru apeluri, ea nu a primit rolul. Ea a fostatat de bine si m-am trezit cu adevarat devastata. A plans cand i-am dat vestile proaste, iar inima mi-a mers la ea si m-am gandit, vreau sa fiu un avocat al talentului.

Este foarte dificil sa stii care este pasiunea ta cand ai 15, 25 de ani si ceea ce esti pasionat se schimba pe masura ce imbatranesti. In loc sa stii ce vei face pentru tot restul vietii, este mult mai usor sa spui: Ce vreau sa incerc? La ce vreau sa vad daca ma pricep, sa vad daca vreau sa petrec timp muncind din greu? Chiar nu trebuie sa stii unde vei ajunge. Trebuie doar sa-ti urmezi pasiunea in acel moment.

Afla care este misiunea ta mai mare.

Cand i-am spus Julietei Taylor: „Cred ca poate ar trebui sa devin agent sau sa incerc sa fiu agent”, ea a spus ca orele au fost foarte intense. (Aceasta a fost in anii ’90; nu aveam telefoane mobile.) Am spus: „Sunt gata sa fac asta”. Si apoi Sam Cohn, proprietarul ICM, cea mai mare agentie din New York City la acea vreme, a sunat-o pe Juliet si i-a spus ca cauta un agent. M-am dus la interviu crezand ca voi fi asistentul lui. Eram cu totii pregatiti sa spun: „In sase luni vreau sa fiu promovat”. In schimb, la sfarsitul interviului de doua ore, el a spus: „Bine, esti agent”. I-am spus: „Dar nu prea stiu ce faceti voi in fiecare zi”. Si a spus: „Asculta, treaba ta este sa iei un artist si sa-i prezinti unui alt artist si sa ajuti la crearea artei. Asta e treaba ta.” Asta a ramas mereu cu mine ca o misiune incredibil de nobila.

Nu e nicio rusine sa aduci backup atunci cand ai nevoie.

In a doua zi ca agent, am primit un telefon de la un director de casting pentru The Professional . El a spus: „Facem teste de ecran cu o gramada de fete si exista o fata tanara care nu are agent, vrei sa o cunosti?” De asemenea, urma sa intalneasca un agent foarte reputat la William Morris. Nu a existat nicio comparatie intre mine, care nu aveam clienti, si acest alt agent, care era foarte stabilit. Dar ne-am intalnit mai intai cu ea si cu parintii ei si l-am adus pe Sam la intalnire cu mine. Au anulat intalnirea cu celalalt agent si ea a devenit clienta mea. Aceasta a fost Natalie Portman si am lucrat impreuna peste 20 de ani.

Aleen Keshishian, cu Jennifer Aniston si Selena Gomez.

Cu amabilitatea Aleen Keshishian

Lucrul cu oameni buni conteaza.

Ca manager, am mai putini clienti decat are un agent, asa ca chiar vreau sa simt ca acesta este cineva pentru care vreau sa ma trezesc luptand. Trebuie sa ma indragostesc de persoana respectiva. Trebuie sa cred cu adevarat in talentul lor. Unii artisti cu care am lucrat de la inceputul carierei lor — Paul Rudd cu care am lucrat timp de 25 de ani. Laura Linney de cand a absolvit Juilliard; Natalie de la 11 ani. Dar mai sunt si alte persoane precum Jennifer Aniston, care deja facuse Friendssi a fost o vedeta internationala masiva. Selena Gomez — acum cinci ani era deja o vedeta consacrata, cu emisiuni Disney TV si single-uri de succes. Mama si tatal ei vitreg o administrasera si facusera o treaba minunata. Ea a spus: „OK, sunt gata sa fac asta pe cont propriu si acestea sunt lucrurile pe care le vreau: vreau sa fiu in industria modei. Vreau sa am mai mult de spus in muzica mea. Vreau sa lucrez cu oameni foarte buni in filme. Vreau sa lucrez cu mare talent.” Ea a fost foarte clara. Si cand m-am intalnit cu ea, m-am gandit, stiu exact cum sa o ajut sa atinga acele obiective. Asa ca tocmai a facut un film cu Jim Jarmusch; a lucrat cu Timothee Chalamet si cu Paul Rudd. Ea a lucrat cu Adam McKay si Brad Pitt la un film, nu ca lider, ci ca artist de sprijin intr-un proiect in care [ea] va invata ceva si va lucra cu oameni de top.

Hollywood-ul poate fi un loc foarte urat; in general, cu siguranta, este o lume a barbatilor. Am fost foarte norocos ca mentorii mei au fost oameni precum Bernie Brillstein, Sam Cohn, Juliet Taylor – toti acesti oameni au avut atat de mult respect pentru mine ca fiinta umana. Daca lucrezi pentru oameni care te trateaza bine si pe care ii admiri si ii respecti, probabil ca poti naviga mai bine in apele infestate de rechini.

Dar este si OK sa urmaresti banii.

Toata lumea i-a trimis lui Jennifer Aniston idei de televiziune inca de la Friends si nimic, sincer, nu a fost suficient de interesant si suficient de bun. Dar cand producatorul The Morning Show a venit in biroul meu, m-am gandit: Asa ar trebui sa se intoarca Jen la televiziune. Pentru o actrita precum Jen, care este incredibila la drama si comedie, esti in cautarea unui rol in care sa-si arate toate acele fatete ale talentului ei. Iar Jen si Reese Witherspoon se cunosc de cand Reese a jucat-o pe sora mai mica a lui Jen in Friends , asa ca ideea ca amandoi vor juca in ea si vor produce a devenit cu adevarat incitanta.

Si apoi l-au prezentat in oras, iar Apple si Netflix au fost cele doua locuri care au fost cele mai pasionate de asta. Cu totii il iubim pe Ted Sarandos, [chief content officer al Netflix]. El este cat se poate de grozav, asa ca au avut sanse foarte mari sa-l obtina. Si apoi Apple cred ca si-a dorit foarte mult sa-si lanseze platforma cu ceva mare. Asa ca au oferit totul si au castigat. Apoi au facut o miscare foarte inteligenta in angajarea lui Zack Van Amburg si Jamie Erlicht de la Sony Television. Si Eddy Cue [vicepresedintele senior al serviciilor Apple] a vorbit cu Jen si Reese si a spus ca [Apple] isi doreste cu adevarat nu doar sa ofere autonomie artistilor, ci si ca este gata sa perturbe modul in care se consuma televiziunea si modul in care este facuta.

Unii dintre clientii mei ar prefera sa nu fie primii care fac ceva — este mai greu sa spun da cuiva care nu a mai facut-o niciodata. Dar Jennifer si Reese sunt complet confortabile sa fie primele. Sunt pionieri. Si asa au fost foarte entuziasmati de ideea de a fi primul mare spectacol pe care Apple il face. Si Apple a fost si continua sa fie atat de sustinator pentru tot ceea ce si-au dorit sa faca cu acest spectacol. Au marit bugetul pentru a-l putea plati pe Steve Carell, pe care Jen si Reese si-l doreau cu adevarat si care nu mai facuse o emisiune de televiziune de la The Office . Si l-au angajat pe showrunnerul Kerry Ehrin. Si dintr-o data au avut o distributie si o echipa incredibile.

Vor fi minime.

Intotdeauna le spun clientilor mei: „Cariera ta este intr-adevar ca surful. Doar pentru ca ai succes dupa succes, sa nu crezi ca cariera ta va continua sa mearga pentru totdeauna.” Vor fi puncte scazute. O cariera de succes este atunci cand cineva poate rezista la toate acestea si nu devine complet deranjat de esec. Nimeni – nimeni – nu poate avea succes fiecare film, fiecare spectacol, fiecare sedinta foto. Lumea nu este perfecta. Si le spun clientilor mei: „Nu va fie frica sa esuati; nu poti sa nu asumi un rol intr-un film pe care mori sa-l faci pentru ca esti ingrijorat ca filmul ar putea sa nu reuseasca.” Pur si simplu nu poti.

Sunt momente cand stii ca ceva va fi foarte, foarte bun. Cand Paul Rudd sau Mark Ruffalo si Gwyneth Paltrow au facut filmele Marvel, stiam ca, OK, te poti impiedica si cadea, iar filmul va avea in continuare succes. Dar asta este exceptia de la regula. In afara de asta, nu stii cand un proiect va avea succes. Poti avea banuieli si poti citi un scenariu si sa spui: „Bine, cred ca este spectaculos.” Dar nu exista nicio modalitate de a fi 100% sigur. Trebuie sa simti ca e in regula sa esuezi.

Apreciaza lucrurile mici.

Da, exista cateva beneficii incredibile de a fi faimos, exista cateva experiente cu adevarat distractive si pline de farmec. Poti intra intr-un restaurant cand spun ca este plin. Primesti haine de designer gratuite. Puteti intalni pe oricine doriti. Dar nu mi se pare ca slujba mea este plina de farmec; Stiu toate lucrurile care s-au intamplat in spatele marelui moment – ​​apelul de la talentul meu cu o seara inainte de a incepe filmarea unui film, spunand „Nu mai vreau sa o fac” sau „scenariul nu este gata sau nu a facut-o”. a schimbat modul in care trebuia sa faca” sau „Nu ma inteleg cu co-starul meu”. Si apoi sunt dezamagirile de modul in care este primit un film, recenziile nefiind grozave, un studio care nu pune banii de marketing in spatele unui hit. Exista orele lungi, epuizarea si, de asemenea, frustrarea absoluta de a fi in ochii publicului. Acum pot sa merg pe jos pana la Grove din LA, pot sa iau o inghetata. Pot sa merg la vitrine. Daca esti cu adevarat celebru, pur si simplu nu poti face asta, iar oamenii vor scrie in mod constant despre tine, spunand ca arati urat, sau gras, sau insarcinata sau trista. Cand nu poti face ceva fara sens, cum ar fi sa mergi la magazin alimentar, devine un fel de izolare. Poate fi mai singur decat crezi.

Ma gandesc la anii de facultate cand nu aveam bani si mergeam literalmente 90 de strazi in New York, asa ca nu aveam plata pentru autobuz sau metrou.

Acum sunt mult mai rasfatat. Voi zbura cu avioane private; stai in primul rand la premiile Oscar; mergeti in culise la un concert; cunoaste-te pe Meryl Streep, care este probabil cea mai incredibila fiinta umana pe care o vei cunoaste vreodata. Dar ceea ce mi-am dat seama este ca eram la fel de fericit atunci ca si acum. Cea mai distractiva pe care o poti avea vine din lucruri care nu sunt despre a fi bogat si faimos – sa mananci cu prietenii apropiati, sa te uiti la un film in pijama sau pantaloni de trening si sa mananci floricele de porumb in pat.

Aleen Keshishian si Selena Gomez

Cu amabilitatea Aleen Keshishian

Nu trebuie sa ai intotdeauna echilibru.

Sunt un pic tocilar si muncesc foarte mult. Lucrez sapte zile pe saptamana de dimineata pana seara. Uneori ma trezesc la 6 dimineata si citesc un scenariu. Uneori stau la telefon cu un client la miezul noptii. Am, de asemenea, un sot si doi copii minunati; cel mai bun lucru din viata mea sunt sotul meu si copiii mei, 100%. Am prieteni si o viata sociala, asa ca am o viata mare.

Am inceput sa gasesc un anumit echilibru abia in ultimii ani. Pana atunci viata mea nu era cu siguranta echilibrata. Munca a fost pe primul loc, intotdeauna. Abia recent am facut un efort real sa meditez in fiecare zi, sa incerc sa-mi plimb cainele cu sotul meu, sa merg la lucruri importante pe care le fac copiii mei si sa ma asigur, chiar daca sunt intr-o calatorie de afaceri. timp de 48 de ore, ca pot face un lucru pe care as vrea sa-l fac, cum ar fi sa iau pranzul cu un prieten. Exista multa vinovatie cand te ocupi de vietile altora – este aproape ca si cum, psihologic, ma simt vinovat daca fac ceva pentru viata mea .

Deci, acel echilibru este ceva la care am lucrat cu adevarat. Cred ca atunci cand imi iau putin timp pentru mine, ma face mai bun in ceea ce fac.

Uneori, oamenii din exterior pot vedea ce este mai bine pentru tine mai bine decat poti.

Cand ma gandeam sa infiintez propria mea companie, clientii mei au fost cei care mi-au spus ca trebuie sa o fac. Gwyneth Paltrow si Jennifer Aniston au spus: „Ce e in neregula cu tine? De ce nu sunteti proprietarul si seful propriei companii? Ai o lista de clienti mai buna decat majoritatea agentilor si agentiilor si muncesti mai mult decat oricine.”

Uneori, noi, ca femei, ni se spune, subtil sau nu, „Oh, e super greu, nu ar trebui sa faci asta”. Si cred ca exista ceva sexism acolo. Daca as fi barbat, nimeni nu s-ar gandi de doua ori la parasirea unui loc de munca si la infiintarea propriei companii. Abia cand am facut-o, am primit apeluri de la oameni pe care nici macar nu ii reprezint, niste vedete feminine incredibile care mi-au spus: „Du-te, fata. Atat de mandru de tine. Ma bucur ca faci asta.” Am primit aceasta placa grozava de la Katy Perry pe care scrie: „Nu sunt sef, eu sunt seful”. Nu mi-am dat seama pana cand am facut-o ca intr-adevar nu exista atat de multe companii care sunt detinute exclusiv de o femeie.

Tatal meu imi spunea mereu: „Trebuie sa fii independent. Trebuie sa ai grija de tine. Si daca gasesti o persoana uimitoare cu care vrei sa-ti construiesti o familie, grozav! Si daca nu, poti face asta pe cont propriu. Sa nu simti niciodata ca trebuie sa gasesti un barbat pentru a te simti complet. Esti uimitor asa cum esti.” Mama mea era la fel. Ea spunea mereu: „Poti face orice poate face fratele tau”. Odata am incercat sa fac pipi stand in picioare si ea a spus: „Bine, poate nu asta .”

Acest interviu a fost editat si condensat.

Urmareste-l pe Wendy Naugle pe Twitter @WendyNaugle.

Share this article

Recent posts

Popular categories

Recent comments