Millennials intr-o cutie: intalniti bautura colorata facuta din marijuana

-

Piata „Millennials” este destul de competitiva, asa ca este necesar sa stii sa vanda acestei generatii, tinand cont de modul in care consuma, de ce cauta intr-un produs si de ce ii intereseaza sa scoata din el. Iar „ Recess” pare sa tina cont de toate aceste puncte, deoarece sucurile sale nu sunt destinate doar bauturi, se asteapta ca ambalajul sa fie apreciat si ca achizitia acestui produs sa fie luata ca o experienta, fotografierea acestuia pentru share pe Instagram si combaterea uneia dintre bolile care afecteaza cel mai mult aceasta generatie: stresul.

Dar aceasta bautura racoritoare are un scop dincolo de infrumusetarea unui feed IG, deoarece potrivit creatorului ei, traim intr-o lume in care oamenii sunt din ce in ce mai stresati, anxiosi si excesiv de stimulati , asa ca cauta solutii pentru a se simti echilibrati, fie cresterea aplicatiilor de meditatie. , yoga, consumul de canabis, Xanax, mindfulness, timp bine petrecut… e tot. Un indicator ca oamenii se simt din ce in ce mai coplesiti si putin decentrati de societatea moderna. Despre asta se refera in mod fundamental Recess.” Mai simplu spus, Recess contine marijuana… sau, ei bine, canabidiol.

In cazul in care esti putin pierdut, canabidiolul a devenit lucrul de astazi si este folosit in mii de produse pentru mileni. Compusul non-psihoactiv de canabis este componenta principala a plantei, reprezentand pana la 40% din extractele acesteia . Este peste tot astazi, de la produse de patiserie, la bombe de baie, la gume pe care le iei ca vitamine etc. Determinand cresterea rapida a pietei pentru acest activ din cauza cererii. Avand in vedere acest lucru, s-a nascut „Recess”, care este apa spumante cu arome si ingrediente precum canabidiol si adaptogeni, ambele extrase din plante si folosite pentru a ajuta la reducerea simptomelor de anxietate sau la cresterea concentratiei.

Fondatorul Benjamin Witte a dezvoltat brandul de peste un an, cu scopul de a crea ceva pe care oricine il poate avea in orice moment al zilei de lucru pentru a ajuta o persoana sa se relaxeze si sa-si dezvolte sucul creativ. „Intotdeauna am fost in mod natural hiperactiv si conectat. Am inceput sa folosesc CBD zilnic si, ca urmare, m-am simtit mult mai echilibrat. Am fost mai productiv, mai creativ, mai putin stresat si mai anxios”, a spus Witte.

Are un pret de 181 lei pentru un pachet de opt cutii cu o singura aroma si 136 lei pentru un pachet de sase cutii de arome mixte, al caror ambalaj pare sa fie nascut pentru a fi pe Instagram. Witte sa alaturat unui formulator din Valea Hudson cu experienta in dezvoltarea siropurilor pentru bauturi racoritoare si cocktail-uri. Impreuna, au petrecut sase pana la sapte luni creand aromele – mure chai, piersici, ghimbir si rodie, hibiscus – care ar fi complexe si sofisticate. Witte dorea arome care sa distinga marca de concurentii din spatiu.

Witte incearca sa creeze un stil de viata si un brand de wellness caruia ii pasa de creativitate si ii ajuta pe acele tipuri creative sa se relaxeze si sa se relaxeze. Deocamdata puteti cumpara acest produs prin intermediul site- ului „Recess” , care pare sa aiba mana de sus pe piata, deoarece produsul tipa „bunastare” de care mii de oameni sunt obsedati astazi. Oamenii care administreaza brandul au un puternic simt al designului si al stilului, intrucat au peste 17.000 de urmaritori pe Instagram care, dincolo de bautura, admira estetica continutului, asa ca strategia acestui brand poate fi capabila sa surprinda mai mult de unul. .

Share this article

Recent posts

Popular categories

Recent comments